فرمانده انتظامي شهرستان باشت از کشف کالاهاي قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال از سه دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۸۲۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 05 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضا چشم مهتاب " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای کالای قاچاق در محور های مواصلاتی شهرستان باشت رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام ایست و بازرسی و کنترل خودرهای عبور به سه دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند و آن ها را نیز متوقف کردند.

چشم مهتاب تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۵۱ دست وسایل آشپزخانه از جمله، آبميوه گيري،پلو پز،همزن ،سالاد سازو... وهمچنين مقدار ۷۶۰ کيلو گرم انواع خشکبار شامل گردو و تخمه آفتابگردان کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را ۲۸۰ میلیون ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: سه نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان باشت از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار